Politica de confidențialitate
Telefonul Copilului, 116111 înregistrează convorbirea?
Nu, Telefonul Copilului nu înregistrează nicio convorbire la 116111, astfel problema ta este ascultată numai de psihologul nostru.
Apelul meu este anonim la 116111, Telefonul Copilului?
La 116111 apelurile sunt anonime şi poţi discuta cu noi despre orice problemă care te preocupă. Dacă însă problema ta este gravă şi tu eşti de acord să ne oferi datele personale, noi vom anunţa imediat serviciile sociale care se vor deplasa în locul în care tu te afli. Depinde de tine dacă doreşti să ne spui cine eşti sau unde te afli.
Dacă nu sunt în siguranţă şi vreau ajutor?
La 116111 te vom asculta şi te vom indruma pentru a depăşi situaţia în care te afli. Numai cu acordul tău un asistent social din cadrul Protecţiei Copilului va fi informat cu privire la situaţia ta. Dacă nu eşti hotărât, sau poate vrei sa te mai gândeşti, vei primi informaţii pentru a contacta serviciile sociale sau pentru a reveni la noi. În situația în care viața ta se află în pericol, însă, noi vom lua legătura cu autoritățile pentru a veni împreună cât mai repede în sprijinul tău pentru că important este sa te afli în siguranță.
Cât costă apelul către 116111, Telefonul Copilului?
Apelurile sunt gratuite în rețelele Orange, Telekom și Vodafone. Accesul către 116111 este oferit de luni până vineri, între orele 08.00 – 20.00.
Telefonul Copilului mă poate suna?
Telefonul Copilului nu te va suna niciodată. Apelul către Telefonul Copilului este gratuit, astfel încât ne poţi contacta ori de câte ori ai o problemă.
Pentru ce probleme pot apela 116111, Telefonul Copilului?
Dacă eşti copil, la Telefonul Copilului poţi suna pentru orice, nicio problemă nu este prea mare sau prea mică pentru a o discuta cu noi.
Cine sună la 116111, Telefonul Copilului?
Toţi copiii din România sau copiii străini aflaţi pe teritoriul României pot apela Telefonul Copilului, în cazul în care nu le sunt respectate drepturile. De asemenea, şi părinţii, cadrele didactice, profesioniştii sau publicul larg pot semnala cazuri de încălcare a drepturilor copilului la 116 111.
Cine răspunde la 116111, Telefonul Copilului?
La Telefonul Copilului răspund personalul angajat şi voluntarii pregătiţi să asculte copiii și tinerii. Echipa noastră este formată din asistenți sociali și psihologi, pregătiți oricând să îți ofere ajutor specializat.
De ce nu poate răspunde Telefonul Copilului la toate apelurile?
În momentul în care sunt apeluri în curs, un mesaj te va anunţa şi rămâne la latitudinea ta dacă doreşti să aştepţi până se eliberează una dintre linii sau să revii cu un alt apel mai târziu.
Unde se află Telefonul Copilului?
Din orice parte a ţării ai suna, apelul tău va fi preluat de un consultant. Ori de câte ori ai o problemă este important să ne suni, fără a fi nevoit să te deplasezi la sediul nostru.
Telefonul Copilului îmi va spune ce trebuie să fac?
Telefonul Copilului te poate asculta şi ajuta pentru a depăşi situaţia în care te afli, însă niciodată nu îţi va spune ce TREBUIE să faci. Depinde de tine ce dorești să faci, însă noi te putem sfătui dacă este o decizie bună sau nu.